Dags att förebereda..

God kväll vänner!

Istället för att förbereda redovisningen som är på onsdag, sitter jag här! kollar bloggar, modesidor, nyhetssidor.. Åh, känner mig seg! men hoppas jag hinner göra det imorgon istället! Har planerat in en promenad med Linda kl 08.00, sedan är det inte föreläsning förrän kl 13 = massa tid att förbereda!

Har handlat mat, packat upp (VAD HÄNDER!? ok, allt är inte uppackat, men jag har börjat! det är stort!) och bokat bussbiljett till nästa hemfärd! Denna kommer att äga rum lagom till valborg! :)

Åh. vill shoppa! har inga kläder!! längtar tills man får ett jobb och inte behöver spara i 3 månader för att köpa en tröja. ILLA. hatar att vara fattig student!

Åh.. så här vill jag se ut i vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0