Du är du och jag är fortfarande jag..

Hej på er!

Ska snart iväg till skolan för ett lunchmöte med vår grupp! Planering och övning inför morgondagens redovisning på Sahlgrenska. Kan bli spännande.. HRM.. Ska redovisa på ett stormöte.. massa överläkare, chefer och sånt.. Är rätt nervös!! Håll tummarna för mig!

Har nu på morgonen hunnit med en promenad med Linda, frukost, matlagning, knåpat med redovisning.. inte illa va!? I kväll blir det träning dessutom.. Aerobic puls! Fastnade för det passet sist jag tränade!

Näpp.. nu ska jag kila!

Ha det toppen!

Förresten.. lyssna på Vi blundar med Caroline af Ugglas..! så fin!

Kommentarer
Postat av: Annsanna

Yupp..nu är søkningar i sverige också ivägskickade!

kommer ju inte in på något med ekonomi så har skøt juridik 1. Uppsala, 2, Gøteborg, 3, Ørebro så får vi se vad som skjer! ;)

2009-04-14 @ 13:30:20
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0