Ett fönster vi kan sitta i och blicka ut mot ån.

Hej på er raringar!

Sitter här hemma och har precis ätit mat..! Har haft en relativt seg förmiddag.. läst ett kapitel till dagens föreläsning, gått en promenad.. men mer än så är det knappt! Skönt! :) Ska strax iväg på föreläsning.. Läser ju Rekrytering & Omställning och just nu pågår blocket som handlar och personlighet och testning.. Riktigt spännande!! Vill man inte missa!

Fått mitt schema för sommaren.. ser ut som jag ska jobba en hel del.. men 3 veckor ledigt innan jag börjar skolan.. INTE DUMT ALLS! :) Kan behöva lite cashing på kontot.. just nu har jag 122 kr på kontot! :)

Ska fixa mig innan jag ska bege mig mot psykologen.

Ha en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0