För din och för min, men inte för kärleks skull.

God kväll!

Hoppas ni mår bra!? Jag sitter i soffan (som alltid på kvällarna, inget nytt här inte!) och har nyss kollat på House. Min bästa dokor!

Har grupparbetat idag! Har också spelat in intervjuer.. var jättekul att intervjua, inte lika kul att titta på dem och se vilka tics man har! Eftersom jag hade mitt hår uppsatt idag (annars pillar jag i det) så tog min fot över ticsen istället! :) men det var jättekul och kändes mycket givande!

Har också tränat ikväll, Aerobic Puls med Natalie och Anna. Och ja, jag vet, ska inte träna när jag har ont i mitt knä.. men just nu skiter jag i det! ska ju ändå till läkaren nästa vecka.. och bättre att träna och ha lite ont än att dras med ångesten jag får av att inte röra på mig :) Så Emma, jag tror allt att jag kan följa med dig på en springtur på onsdag! får väl iofs se vad farbror doktor säger på tis, men jag räknar med att dra på mig löpardojorna! :)

Imorgon ska jag plugga på fm, eventuellt städa också inför Stinas ankomst på torsdag! På eftermiddagen blir det föreläsning, sedan möte med Pegasus och sist men inte minst ett Styrkeyogapass! Så nu vet ni vad jag ska syssla med under morgondagen..

Hopp.. säger nog godnatt nu... så, sov gott!



Tänkte ge ett bidrag till debatten om piratebay. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0