Fredag! Woohooe!

God morgon!

Uppe med tuppen idag igen!Åh, hade mycket hellre sovit.. men men.. man kan inte få allt. Sitter och knaprar morot och knäcke.. svårt att äta så här tidigt.: jag måste få va uppe några timmar innan jag äter.. ! Därför jag går upp typ 3 timmar innan jag börjar (när jag börjar senare än 07 förstås).. så man hinner gå promenad, duscha, fixa god frukost med ägg och sånt.. och så se nyheterna och sånt.! Underbart.. men idag blev det inga 3 timmar innan inte.. då hade jag fått gått upp vid 4 !

Nää.. slutblajat.. nu ska jag strax åka!

Ha det bra! Och glöm inte att det är fredag! tjoo! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra fredag !! :D

2009-04-17 @ 06:05:16
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tack för ikväll och de fina pepporden du gav mig, det värmde verkligen! Godnatt till världens bästa malin, ses snart igen, nice! pussss

2009-04-17 @ 23:50:04
URL: http://farawaybuthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0