Hejdå söndagsångest!

Hej på er!

Jag som brukar lida av såndagsångest (en av många saker jag lider av) har idag känt "Vad skönt det är med söndagar".. en gång utbrast jag till och med "jag älskar söndagar".. Såå.. I guess att jag är botad från min söndagsångest.. se där..!

Idag har jag ju träffat gruppen hemma hos Anna och åstadkommit en del! Alltid svårast innan man börjat ju, men nu hoppas jag arbetet kommer flyta på! Har också varit och tränat Step puls med Natalie och Anna. Trevlans! Något som inte är trevlans är att mitt knä börjat krångla igen! (jag vet, inte så smart att träna step då..).. jag har haft ont ett tag men försökt att ignorera smärtan i hopp om att den ska försvinna.. börja sakta märka att det uppenbarligen inte funkar, hittade idag en knöl (?) på knät som inte finns på det andra.. det knäpper och klickar oroväckande vid böjning dessutom.. utöver det går jag runt och haltar och tänker "hmm... kan jag tänka mig att leva med denna smärta resten av livet".. mitt svar blir följande: JA det kan jag! Hellre det än ännu en operation alltså! men tror ändå jag ska ringa läkar´n och boka in en tid för att se över mitt knä.. (och ni som känner mig och vet min hypokondriska sida, så är detta faktiskt sann smärta!! Promise!)

Nåväl.. nog gnällt om mig och mitt knä.. Nu sitter jag och förebereder tisdagens övningsintervju med gruppen! Ska intervju Anna som sökt arbete som inköpsassistent på H&M. Men svårt är det.. vet inte riktigt hur jag ska få till det på bara 15 minuter.. hjälp någon?

Imorgon blir det skolan mellan 9-16. Därefter kör 18-21.. så måste bli så gott som klar med intervjun ikväll. Ska fortsätta då.. Ha en fortsatt skön söndag! Det ska jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0