Hur många sjukdomar får man fråga om?

God morgon!

Hoppas ni mår bra denna härliga tisdag! Jag har nyss kommit in från en skön promenad! Sitter nu och äter gröt och dricker kaffe.. har tvätten igång samtidigt och funderar på dagens läkarbesök. Cam berättade att man fick ta upp 3 grejer med doktorn vid samma tillfälle.. Dock skulle det ju inte vara tre stora grejer.. så det kanske bara blir knät idag då för min del! :) Håll tummarna för att det inte är samma läkare som sist jag var där (med en fejksjukdom).

Ja, ni vet ju alla (?) att jag är hypokondriker.. inget att hymla med liksom! Som Linda sa till mig... "enligt Freud har ju alla människor ett viss mått ångest som  komma ut.. du tar ut det med dina sjukdomar och andra gör det på andra sätt.." Hon förklarade att hon kanske istället gör så att hon tar på sig för mycket (jobb, skola) och blir stressad = ångest kommer ut. Så det är väl inte så farligt att vara lite hypokondrisk!?

Nåväl.. nu ska jag tvätta mina vita tygskor som inte är vita längre.. !

Återkommer inom kort! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0