Ljuvliga torsdag!

God förmiddag (morgon!?) kära vänner!

Jag fortsätter må snuskigt bra, kan inte annat än när man vaknar av strålande solsken typ halv åtta! :) (Kanonbra att INTE dra ner persienner och sånt, vaknar mycket bättre och lättare utan!) Har hunnit tvätta och städa nu på morgonen! Här är man effektiv, klockan är inte ens tio! :) Sitter nu med mitt kaffe och min fruktsmoothie!

Ems kommer hit idag, ska möta upp henne på stationen i em! Då blir det skoshopping! :)

Nu ska jag ge mig ut på en lååångpromenad! Måste ta tillvara på soltillfällena!

Kram!


Kommentarer
Postat av: camilla

du är sjukt duktig! nu ska jag äta frukost, åkte till frölunda torg o la beslag på ett par skor ju, och hann inte äta innan så får fixa ngt nu! ses imorgon, puss!

2009-04-02 @ 14:05:05
Postat av: Sofie

Åhh. Du får också vara hemma länge! Ja, det är så skönt att inte bara behöver åka hem och vända över en helg :)

2009-04-02 @ 21:53:21
URL: http://pajjen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej! Vad hade med uppdateringen, jag måste ju få höra lite om fimpen!=) Puss och kram ses snart!

2009-04-05 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0