Måndag - schmåndag.

God morgon raringar!

Det är måndag förmiddag, men inte deppar jag för det! Tycker faktiskt att måndagar är helt okej! Ny vecka - nya tag! Jag ska nu på förmiddagen fortsätta i Mabon - måste läsa undan nu! Därefter blir det föreläsning mellan 13-16 och senare ikväll är det ju kör!

Fick faktiskt ändan ur vagnen och tog mig ut på en promenad imorse! Skönt när det inte blir någon annan träning idag! Imorgon hoppas jag att jag hinner till gymmet men måste ju hinna tvätta, packa och besöka läkaren! Vi får se helt enkelt!

Imorgon eftermiddag bär det ju av mot fimpen! Ska ha sällskap på bussen av min kära Ems, underbart! Så mycket roligare det blir att resa då! :)

Nu måste jag fortsätta med plugget här!

Ta hand om er! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0