MR - min dröm!?

Hej igen finingar!

Tänkte bara uppdatera er om läget på knäfronten! Undersökningen gick jättesnabbt och läkaren konstaterade att någon inte var som det skulle "Oj, du är väldigt instabil i din knäled".. Så nu ska jag få en remiss till att göra en MR (magnetröntgen/magnetkameraundersökning). Tror ni man kan få något mer röntgat när man ändå är där? Typ hjärnan? eller helkropps.. I alla fall.. detta ska man göra för att se om det är en gammal skada eller om det är något nytt som blivit.. och då avgör man om operation behövs.

Farbror doktorn ville också att jag ska gå i gympadojor 24 h/dygn för att avlasta knäleden! "Hej restaurangen/krogen/utestället.. Det är jag som är nördarnas nörd"..! Jag säger som Anna sa: "Ja, du går ju inte på Chalmers!!" :) haha! Riktigt bra sagt! Nu ska jag iaf inhandla mig ett par nya bra skor.

Väntar på att klockan ska bli dagsattåkatillcentralen för att hoppa på bussen som tar mig mot varmare breddgrader (?).

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0