Peppeppepp!

Hej!

Dags att bege mig till gymmet strax för ett spinning/krafttagspass! Får sällskap av Anna och Natta, såklart! Har lite ont i kroppen efter yogan igår.. men det ska nog gå bra! Sedan behöver jag (framförallt mitt lilla knä) vila ett par dagar från träning! Stina kommer ju hit ikväll, får se om man får med henne på en promenad eller två istället!


I alla fall.. efter träningen måste jag hem och städa! Vid 15 kommer min kära grupp hit (Linda, Camilla och Anna) för skriva vidare på vår rekryteringsprocess!

Solen lyser på en klarblå himmel därute! Underbart! Känner mig väldigt tillfreds med livet i skrivande stund.. träffa mina raringar idag, solsolsol, Stina kommer, ska nästa vecka hem och träffa andra raringar!
Det går bra nu! :)

Ha en skön torsdag! En dag kvar till fredag, WIIE! :)





Kommentarer
Postat av: Petra

Och VI längtar tills du kommer hem hit!



Pussar och kramar

2009-04-23 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0