Pricken får ett nytt hem!

God kväll kära läsare!

Sitter här i soffan och gråter till Hitta hem.. I kvällens avsnitt får Pricken (som blivit dumpad och lämnad att dö) en ny ägare! Åh så lyckligt! Så det är glädjetårar och inget annat! :) Jag vet.. jag är en blödig en.. men så är jag!

Blev en stört lång dag på jobbet, mellan 07.00 - 18.00... 11 timmar med andra ord! hade ju massa planer till kvällen, träning eller långprommis.. men blev inte mycket av något. För att dämpa min ångest över den uteblivna träningen gick jag av bussen 3 hållplatser innan min.. tog även en extra runda för att kunna känna mig hyfsat nöjd..

Ser ut som kriget här hemma också.. men det finns varken tid eller ork till att städa.. tvätta behöver jag också göra.. men ingen tid till det heller.. med andra ord vet jag vad jag ska göra i helgen..

Nu ska jag slappa och kolla på Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show. Imorrn är det upp kl 05 som gäller igen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0