Så skimrande var aldrig havet..

...och stranden aldrig så befriande..fälten, ängarna och träden.. och blommorna aldrig så ljuvligt doftande..

Åh hej, god morgon!
Gissa vilken låt jag har på hjärnan för tillfället? Vaknade i princip av att jag sjöng den imorse!

Hann inte med någon uppdate igår.. hade föreläsning mellan 9-16, därefter plugg innan det var dags för kör ju! Sedan var det på plugget igen när jag kom hem, så blev ingen tid över!

Nu ska jag iväg till skolan för att testträna på att intervjua och bli intervjuad.. (läser ju en kurs i rekrytering & omställning nu) Detta ska också spelas in så man kan titta på sig själv, se vad man gör bra och mindre bra.. Sedan blir det grupparbete hela dagen! Hoppas på att kunna träna på kvällen.. (mitt knä ni vet.. men har iaf bokat tid hos läkaren nu!)

Nää.. nu ska jag koka ägg och fixa kaffe!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag som hade tänkt få med dig på en löprunda nästa onsdag=( Hoppas knäet blir bra och du får en toppen dag fast att det är mycket med skolan. Kram kram

2009-04-21 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0