Skärgården!

God morgon vänner!

idag är en underbar dag! Solen skiner, det är lördag och jag ska umgås med mina bästa örnar hela dagen! Vi ska ta vårt pick och pack och åka till skärgården! Där ska det också bunkras upp med en smarrig picknick! underbart! :)

Igår blev ingen kort dag som jag hoppades.. Gick runt och kände att vid 15-tiden hade ju varit gött att sluta.. men jag kom iväg från jobbet kl 17.. Så nu har jag jobbat 20 timmar på två dagar! Nu är det enough! Det blev sedan att åka direkt hem från jobbet för att slänga mig i duschen och sedan bege mig till Elin där det vankades middag! Där väntade också alla mina eagles, minus cam, plus Louise! Så mysigt var det!

Nu puttrar kaffebryggaren för fullt i köket.. blir att ladda upp med mycket kaffe! måste packa lite.. men jag hör av mig ikväll!

Ha en toppenlördag!




Kommentarer
Postat av: Natalie

Förlåt, det (grillning) var bara en spontangrej som blev. jag va lite depp å så! Tack för idag kära Malin, du är fantastisk, å det jag sa va inte ok, så du vet! Förlåt! Ha en lika mysig kväll nu, lova det!!! PUSSSS

2009-04-18 @ 16:57:25
URL: http://farawaybuthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0