Tisdagsträning och fika!

God morgon mina raringar!

Drog mig upp ur sängen för en stund sen.. kunde ändå inte sova, något pucko som blåser löv el nåt utanför! Rickard ligger fortfarande och sussar.. han kom ju inte hem från jobbet förrän vid två inatt! När han vaknar sen är det dags för årets första löprunda ute! :) Har inte sprungit på länge, så vi får väl se hur det går! Vi har sedan bokat gymmet, så det blir lite mer träning sen.. I em hoppas jag också på en promenad ! (måste ju tänka förebyggande.. ni vet, man äter ju rätt mycket i påsk!)

Igår umgicks jag med Petra, Jenny och Nattis! Tog en promenad, käkade glass och hängde hemma hos Petra och Dele! Sedan blev det korpenträning med mamma! Träffade kära annis där också! (och jag minns varför jag slutade träna på korpen). Har även hunnit städa här hemma! Drog runt med dammsugaren vid 22-tiden igår! Det var fint innan jag kom hem, men har tydligen lyckats stöka ner under bara en helg!

Förresten! haft grillpremiär! I lördags tjatade jag så pappa drog fram grillen!! LOVELY!! Vill grilla hela tiden!

Nu ska jag fixa frukost! Se om karln min har lust att vakna snart! :)

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Malin! Haha, det undrar jag också. Man är ju ingen van ryttare direkt ;) Men kul kommer det att bli! Vi får inte glömma våra kameror, jag har en känsla av att detta kommer vara värt att dokumentera! Stina bangar inte nej. Vart någonstans är det utgång? Puss&Kram! SES SNART!

2009-04-07 @ 10:04:50
URL: http://swinglifeaway.webblogg.se/
Postat av: Annsanna

woo, grillpremiär.. =) det var inspirerande

2009-04-07 @ 14:45:55
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0