Världens bästa flickvän..

.. japp det ska bli jag! Ska sluta gnälla, göra min stubin längre och vara allmänt söt och trevlig, för alltid! Vadan detta undrar ni? Insåg idag efter jag fick ett utbrott över klädtvättning (vilket resulterade i att jag kastade alla Rickards kläder på golvet) att detta är ohållbart! (att Rickard också sa att jag måste sluta tända till så snabbt bidrog ju såklart).. Nu ska jag jobba på mitt humör (mycket sväninga och snabbombytliga humör). Hur gör man bäst detta? Har hört att när man känner att ett raseriutbrott är på gång, räkna till 10.. kan det funka tro? Det får bli min nya melodi! Underbara, trevliga, ickeutbrottsbegägna Jag, here I come! :)

Nåväl. . sitter och kollar på scrubs.. väntar på att Rickard ska komma hem! Han jobbar sent.. Och igår var det Malin som var med i truckern hela kvällen! jajamän, fint som snus! :) (bilder kommer! har inte hittat sladd än..ok, inte letat).

Har hunnit med en hel del annat också.. kompishäng, besök hos farmor & farfar, tvättning, handlning, plantering av blommor.. ja, you name it! (dock inget plugg än.. men det kommer...HRM.)

Nää.. ska fortsätta med scrubs här!
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0