Where you gonna run to?

God förmiddag!

Åh. fick totalt hjärnsläpp! Vad ska jag skriva.. det är ju inte så intressant att veta att jag tvättar och städar.. inte heller att jag ska träffa min grupp (nya grupp!) för att göra arbete.. knappt värt att nämna att jag ska träna Step puls med sedan? Men värt att nämna att det ska göras med Anna och Natalie! :)

Nåväl.. Gårdagen spenderades i alla fall i Hovås.. underbart väder, vi kunde ligga och sola i bikini! Det ni! Gissa vem som brände sig? rätt gissat, det var jag. Bränner mig alltid på bröstet.. måste ha extra känslig hud där eller nåt! Idag är det iaf inte så rött, utan börja övergå åt det bruna hållet! Även ansikte och armar har fått färg.. så snart kommer man nog se mänsklig ut igen!

Nu måste jag fixa lite här!
Ha det gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0