BIG NO NO!

Ja, då ligger man här i soffan då.. halsontet utvecklades ett steg till att också inkludera feber.. Detta innebar att jag blev liggandes hela gårdagen.. När jag vaknade idag (efter 12 timmars sömn) hade även förkylningen tagit min kropp i besittning.. Har varit säng/soffliggandes mestadels idag.. En liten tur till viberga och soloteket.. Men nu har jag återigen intagit liggande position. Ska så småningom släpa mig till duschen.. kan behövas efter diverse svettattacker under dagen (att till exempel hålla en tavla, dra åt en skruv och koka pasta blir värre än det värsta träningspasset vid sjukdom kan jag meddela).

Nåväl. slutklagat från min sida. Känner mig ändå mycket bättre nu! Måste bli frisk till imorgon kväll och lördag!

By the way,, har nu 6 erbjudanden på lägenhet ! INTE ILLA! Min tur nu!



 


Kommentarer
Postat av: anna

Förkyld och feber? är int det tecken på Svineinfluensa?

2009-08-28 @ 17:32:23
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Saknar dej redan.. Men vi syns snart:D

2009-09-01 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0