Drömhuset blev aldrig mitt..

.. sabla trisslotter! Varför vinner man aldrig mer än 25 kr på en lott? Nåväl.. drömhuset gick för 3 mille, 3 mille som jag knappast har! Så nu är det borta och livet har återgått till det normala och realistiska!

Idag smattrar regnet mot rutan .. Anna och jag skulle gett oss ut på morgonpromenad.. men blev det så? Nej. Så nu sitter jag i soffan med ont i halsen (nåt skit jag fått inatt.. svinflunsan?) och förbereder mig på en tur till apoteket. Ska inhandlas snälla saker mot min hals. Har INTE tid att bli sjuk nu! Massamassa att göra och fxa innan jag åter beger mig mot västligare breddgrader. Endast 5 dagar kvar tills jag åter sätter foten i min lägenhet på Hisingen. .

Dagens glada: Jag har fått erbjudande på en studentlägenhet inne i STAN, dvs Johanneberg. HÅLL TUMMARNA! Känner att det är MIN tur nu!

Dagens tråkiga: Älskade farfar sjuk, ska besökas idag! Vad tar man med sig till någon på sjukan? Blommor? Chocklad? Eller vindruvor?

Nu ska jag hoppa i mina nya palter som inhandlades i Linkan igår ! Anna och jag tog en tur och besökte Maria och Emil i deras underbara lya! MYS!

Har en del att fixa nu. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att du får lägenheten, någon gång måste det ju bli din tur och nu är det nog de=)

2009-08-26 @ 16:52:32
Postat av: Anonym

Det var jag Emma som skrev nyss=)

2009-08-26 @ 16:53:21
Postat av: anna

3 mill går in under den tunga WOW kategorien ja! Det kommer nya och bättre tillfällen :)

I'm holding the tums for your new apartment, Yees

2009-08-27 @ 17:50:54
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0