Drömhuset, give it to me!

God dag!

Sitter (snarare halvligger) i soffan med datorn i knät och väntar på att Ems ska ringa. Har hitills idag hunnit med en promenad med Annis och en tur till systemet. Jag vet, det var alles och klockan är redan över 12. Men .. jag är ledig trots allt. Borde ta mig ut i solen och få lite färg på min B-hallenbleka kropp. Dock löses det problemet delvis med Dove Summerglow som inhandlades för ca 1 timme sen.

Förresten. Rickard och jag var på husvisning igår.. Vårt drömhus! Det är helt underbart.. Det är så himla fel tid! Varför nu? Jag pluggar ett år till = inga pengar + att jag är i en annan stad. SKITSKITSKIT. Men.. åh vad fint det var.. ett sådant hus och ett sådant läge som både Rickard och jag anser vara drömmen. Menmen. What to do? Vi köpte 2 triss igår i hopp om att vinna pengar. Gjorde vi det? Ja, 50 kr. Detta resulterade i 2 nya lotter som ligger och väntar på att skrapas så fort Rick kommer från jobbet. Hur patetiska är vi?




Here it is. The swedish dream.

Kommentarer
Postat av: annnapanna

va fint =) Var ligger det?

2009-08-20 @ 17:09:03
Postat av: anna

äsch, inte patetiskt! skulle ni vinna är det helt klart tecken på att ni ska ha det! kosta vad det kosta vill!:P

2009-08-21 @ 14:51:32
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0