Jobbjobbjobb.

God morgon på er!

Ska strax bege mig till jobbet.. Känns sådär att jobba 10-20 i helgen.. Känns som att jag knappt gör annat än jobbar! Någon annan som känner likadant denna sommar?  Menmen.. bara att bita ihop! Nästa vecka är sista veckan.. sedan ledigt i 3 veckor! (minus en dag då jag tagit på mig att jobba extra, men det kan man ju stå ut med!).

Rickard och jag påbörjade tapetsering av köket igår. Det gick sådär. Sedan när jag drog till jobbet kom hans snälla mamma hit och hjälpte till, så nu är det inte mycket kvar! :) Kanonfint blir det! Snart är det sista av de limegröna tapeterna borta..!

Annars har jag inte gjort så mycket i veckan.. träningen blir lidande när jag jobbar så mycket.. den lilla tid jag är ledig vill jag hellre umgås. Har endast blivit ett pass på gymmet denna vecka och en promenad. ILLA. Men får ta upp träningen ordentligt igen i höst.. få lite rutiner igen! Mår dock inte alls bra när jag inte får träna! Blir en ond cirkel.. blir trött och seg av att inte träna vilket gör att jag inte orkar.. Aja.. på måndag är jag ledig, då får det bli både morgonpromenad och en sväng till gymmet!

Nåväl. Nu är det dags att fixa till mig lite innan jag måste gå. Vi hörs snart igen!
KRAM!


Midsommarafton, ett minne blott.. Redan augusti, hösten närmar sig!

Kommentarer
Postat av: natte sne

hej love!!! saknar dig sååååå, ville berätta det för lilla dig! vill inte börJa skolan än men såå gärna träffa alla er mina fina örnsar! håll ut med jobbet, du kommer bli glad när lönen kommer å du kan shoppa loss en massa! spännande med omtappetsering förresten, vilken färg? skynda in me bild här eller på vår blogg!! den 14e åker vi till kreta jag å hanke, ska bli skönt för denna regniga stad har fasen inte gett oss mkt sol,, seeegt! pussss å kärlek!!

2009-08-03 @ 22:00:40
URL: http://ornarna.devote.se
Postat av: malin

åhhh ja det bara vänder sig i magen=)

tack så jätte mycket för lånet av lägenheten, super bra lägenhet=) så smidigt att ta sig överallt!kram

2009-08-09 @ 22:17:12
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0