Landing in London

Hej på er!

Är tillbaka här på bloggen efter några dagars noneblogging! Har spenderat fre till sön i Göteborg med min finaste. Haft det underbart! spenderat tid i Skärgården, myst, after work, Linda, myst, ja, haft det helt toppen! Nu är vi åter i de östgötska skogarna och jag sitter och väntar på att bli upphämtad för lite käk hos Ricks mormor och morfar.  Har inte hunnit med så mycket nu på morgonen mer än en liten promenad. I em blir det tvättning, fixande med kök och förhoppningsvis lite träning.

Näpp.. måste fixa lite här. Kommer ni ihåg den här gamla dängan förresten? Kommer ihåg att jag tyckte det var den bästa låten nånsin!

Okej nu funkade det inte att lägga in den från youtube.. men ni vet låten Landing in London med 3 doors down!


På tal om morfar förresten.. that reminds me .. måste till kyrkogården och sätta lite blommor. Morfar, jag har försummat dig sista tiden.. har inte varit hos dig på jättelänge.. Men i veckan är det jag som tar mig dit och sätter den största buketten!  2½ år utan dig bland oss.. Tiden går så fort! Kan inte förstå att jag inte fått sett dig på så länge? Och kan inte heller förstå att jag inte kommer få se dig mer i detta liv.. Det är tomt utan dig! Vi saknar dig, alla så mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0