Melissa Horn

Hej raringar!

Ligger och jäser i soffan efter en fullspäckad dag! Har hunnit med jobb, träning och matlagning. Känner mig välförtjänt av att bara ligga här och jäsa. Kändes som jag hade något intressant att rapportera när jag klickade mig in på blogg.se.. ? Jag gör inte så mycket intressant om dagarna.. Igår fick jag lite kvalitetstid med Jenny när vi tog med oss Nattis och åkte till Mäseln för att ta ett dopp. underbart! Annars är det mest jobb.. men jag ser slutet.. blott 2 dagar kvar nu! Sedan är jag förbjuden att ta på mig fler jobbpass, både av CSN och Rickard! Lite ledig måste man va!

På torsdag åker jag och min älskade, fina, underbara Rickard till Göteborg på minisemester! Bara massa trevligheter (och ett litet läkarbesök.. röntgen nr 2 av knät). Så underbart det ska bli. känns som vi behöver ha lite kvalitetstid, bara Rickard och jag. Har visserligen varit hemma hela sommaren, men man hinner aldrig ses i princip! Jag har ju jobbat hela sommaren och Rickard jobbar ju kväll/natt varannan vecka vilket gör att man går om varandra.. Typ hej, hejdå. Så har vi det just nu.. så längtar till torsdag och helgen! Rickard, min fina Rickard.  Hur ska jag kunna åka tillbaka till Göteborg i höst för ytterligare ett år ifrån varandra?




Lyssnar på Melissa Horn.. Hon är underbar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar Melissa Horn, spelar hennes skiva på jobbet hela dagarna!

2009-08-12 @ 09:32:41
URL: http://petrified.blogg.se/
Postat av: mirja

Haha ja det är min nya passion! Skola känns sådär, har sökt ett jobb men efter mycket velade blir det ngo skola ändå :) Hur känsn det för dig ? Vad myisgt att få mer karln din till >Göteborg! Vi ses snatr! Kramar

2009-08-12 @ 11:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0