Morgonpromenad

God morgon på er!

Vaknade kl 8 och var jättepigg! Rickard, som kom hem vid tvåtiden inatt var inte lika pigg, så jag tog mig ut på en promenad. Riktigt härligt så här på morgonen! Och sol fick jag också!

Idag ska vi sätta upp sista våden tapet i köket, ska hinna träffa Martin, ska tvätta, mammi och pappi kommer förbi i eftermiddag och SEN beger vi oss mot Göteborg! Lär var sjukt mycket folk i Götet denna helg, är ju Way out West. Vi har dock inget planerat, utan tar allt som det kommer!

Nu ska jag snart fixa kaffe och frukost och se om min raring vill ta sig ur sängen!

Kram på er!



Underbara Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Jenskan

MALIN Göteborg ser hemskt ut i jämförelse med Ekbacksvägen 4!!

2009-08-13 @ 14:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0