Back on track!?

Japp då var man frisk igen! (För nu.. man vet ju aldrig vilka långsidiga effekter vaccinet kan ha! Inte ropa hej innan man är är över bäcken, eller hur var det!?) I alla fall.. fortfarande lite ont i armen.. Den stora röda bölden börjar sakta avta och ersättas av en lite blå kula! Så, ja, framsteg!

Imorgon är det jag som sätter mig på tåget 06.57 mot Norrköping! Kryssning i helgen ju med julbord och grejer! Kan man ju inte tacka nej till!

Nu måste jag faktiskt fortsätta packa (läs kolla på scrubs).

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Livet är orättvist

2009-12-03 @ 08:46:24
Postat av: anna

Ja, ha de så nice p Åland :)

2009-12-03 @ 10:13:27
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Maria Nilsson

Med Cinderella eller? Donny, min sambo ska oxå på kryssning till Åland imorn o äta julbord med sina kompisar. Själv drar jag med mina vänner till Västervik för att äta julbord :)

2009-12-03 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0