Åhh.. när lär man sig?

God morgon..! eller ser på klockan att det snarare är god förmiddag!

Ligger med en huvudvärk som inte är av denna värld! en huvudvärk som man bara kan få av för mycket rödvin!
räknar med att inta horisentellt läge under större delen av dagen.. bör också ta en titt i mina ekonomiböcker.. känns för tillfället mer lockande att ligga och titta på UR hela dagen.. å jag avskyr det!

Hm.. nåväl, har haft en nattgäst här! camilla ligger fortfarande och sover.. skönt, skulle jag med vilja, men går icke!
får istället ligga vaken och förtränga huvudvärken som dunkar! jag veeeet, får skylla mig själv! men lät värt det, mycket trevligt hade jag igår!! å nattas lägenhet.. en sån ska jag med skaffa mig! SNARAST!

Nää. ha en toppendag ! Lördag ju! :)


Åh, en sån skulle jag behöva på mitt stackars huvud..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0