Ännu doftar kärlek..

God kväll vänner!

Nyss ätit tonfisk och pasta! dagens träning blev hård, började med crosstrainern, därefter coreboll och avslutningsvis rodd! så känner mig riktigt stark! :)

Kom att tänka på Marie Fredriksson, ni vet? Hennes låt Ännu doftar kärlek.. om ni inte hört den, lyssna då! Så fin! och vad passar väl bättre till alla hjärtans dag!? <3

Ska påbörja packning snart.. ska ju med tåget kl 8 imorgon bitti! se om man orkar med någon promenad innan dess..? tveksamt kanske!?

kl nio ikväll börjar knutbyserien.. ska ni se?
Tror jag ska ta mig en titt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

där fick du in mat och träning i samma stycke. antar att du inte ens tänkte på det, kom på ren rutin :P

Förlåt att jag inte hann med fikan idag, ibland måste skolan gå före!

ha det så jättebra i helgen baby, tror att du och din kärlek kommer få det jättebra! pusspuss

2009-02-12 @ 22:01:04
Postat av: Natalie

blläääää vill inte jobbbbaaaa. fan va litigt kl e.. kan ju inte ens skriva som en normal människa. Vad lite klockan är heter det väl....:) ha et så hiiiimmmla bra i fimpen. synd att u inte kan komma ikväll men hade min baby kommit hem för helgen hae jag inte låtit en sekund gå till spillo åt ngt annat än honom! Love u! pusss

2009-02-13 @ 07:06:14
URL: http://farawaybuthere.blogg.se/
Postat av: Moa

Åh vad duktigt du tränar! Måste också ta tag i det där!

Ang. skorna, ja visst är de fina! Men liite dyra.. det är inte lätt att vara student och skoälskare ;)

2009-02-16 @ 12:53:53
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0