Äntligen fri!!

Okej, inte fri på riktigt, men fri från allt vad tentor heter!! (iaf i några månader framöver!? eller är det en månad?) Nåväl, ekonomiskiten är (iaf för tre veckor framåt) borta!! Gud va skönt! Tentan kan verkligen ha gått hur som helst.. men håll tummarna för att jag klarade den!!

Nu ska jag ligga på soffan i hela 3 ½ timme, utan att göra ett skvatt!! har lite att göra egentligen, men tycker jag är värd några timmars vila..! :)

I em, kl 16, är det dags igen för intervju.. åh, vill va ledig!!

Å Camilla, detta är enbart för dig: Jag ska även träna i kväll!! Vet inte om jag ska köra spinning eller aerobics! vad tycker du!? :) puss babe!

ha det gött, det ska jag nu!

Kommentarer
Postat av: camilla

jag funderar på om du kanske ska skita i att träna och slappa lite mer, så min omedvetna ångest kan släppa! annars hade jag kört aerobics för spinning är alldeles för jobbigt!! pusspuss love

2009-02-11 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0