Chockstart för kroppen!

Hej raringar!

Det är inte klokt vad mycket man tappar på bara 5 dagar!! Hm. chockade kroppen med att börja med ett 30 minuters spinningpass, därefter gick jag på crosstrainern och avslutade på löpbandet.. nu är jag helt slut!! nyss ätit tonfisk, mitt nya älsk! :) (där du Cam fick jag med både träning och mat!!)

Fokusgruppsintervjun gick kanon!! Dock började det med att chefsgruppen var sen.. och inte så lite, utan ca 35 minuter (vi har en timme till vårt förfogande.) Sen flöt det på kanon! Fick ut en massa bra saker !

Nåväl.. imorgon är det möte med SU på Mölndal.. ett himla rännande dit! varför vill man bo där!? (hihi;))
Sedan blir det ett litet läkarbesök och har hört det ryktas om fika med örnarna imorgon!? Någon som kan bekräfta?
Ska också träna, såklart!

Dagens höjdpunkt: Intervjun gick så bra! :) och att jag om endast 2 dar (mindre till och med) ska åka hem!! :)
Ihhh.. jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: cammi

jag är mkt glad att du uppdaterar så ofta. däremot är jag besviken att du åker över kommungränsen utan att komma över till de lite finare delarna av sverige, du får en inbjudan här nu utav mig så ska jG nog kunna fixa in dig till kvarteret.

Jag har inte tränat idag, utan har städat (inte tvättat golvet ännu dock, och inte sovrummet) och ätit tacos. molto bene. har dessutom spelat buzz, vann i musikquiz, ledde hela omgången i allmänbildningen men sen sabbade jag det och axel vann. (måste hålla husfriden känner jag!) nu borde jag sova eftersom jag tänkte gå upp tidigt imorgon med, och borde vara trött men det är jag inte.. nu blev min kommentar nästan längre än ditt inlägg! jag bekräftar iaf fikan imorgon. hörs imorgon hjärtat. puss

2009-02-11 @ 22:55:46
Postat av: cammi

jag är mkt glad att du uppdaterar så ofta. däremot är jag besviken att du åker över kommungränsen utan att komma över till de lite finare delarna av sverige, du får en inbjudan här nu utav mig så ska jG nog kunna fixa in dig till kvarteret.

Jag har inte tränat idag, utan har städat (inte tvättat golvet ännu dock, och inte sovrummet) och ätit tacos. molto bene. har dessutom spelat buzz, vann i musikquiz, ledde hela omgången i allmänbildningen men sen sabbade jag det och axel vann. (måste hålla husfriden känner jag!) nu borde jag sova eftersom jag tänkte gå upp tidigt imorgon med, och borde vara trött men det är jag inte.. nu blev min kommentar nästan längre än ditt inlägg! jag bekräftar iaf fikan imorgon. hörs imorgon hjärtat. puss

2009-02-11 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0