Då har det hänt..

Japp, Malin har fått kallelse att komma på cellprovstagning! (varför ska jag fylla så tidigt!?) Dock trodde jag att jag kunde andas ut några månader till, jag har ju liksom inte fyllt 23 än! Men det damp ner ett brev med posten idag --> "Du är välkommen den 17:e mars".. hallå, då har jag ju knappt hunnit fyllt liksom! är bara 23 och 5 dagar! men, dags att förbereda sig på detta då! förstår inte varför jag har sån ångest över detta?

Nåväl.. idag har jag varit på gymmet och testat på strykeyoga! Har lite svårt med det här flummiga "andas, känn kontakten med kroppen, gör solhälsningen osv..", men var faktiskt bättre än förväntat! bra träning, jobbigt på ett annat sätt liksom -inte svettjobbigt utan "ajvissteinteattdetfannsmusklerhärjobbigt"! sprang bort några kalorier på löpbandet också, närmare bestäm 4 km! trodde inte jag skulle orka detta! (ok sprang 3, gick 1).

Snart ska jag iväg till Anna, ikväll blir det käk och let´s dance! mys! :)

Såg i dagens Metro att Göteborgs stad söker kontaktpersoner.. dvs, man är kontakperson åt en människa, så träffas man 2 ggr/månad och umgås och så.. jag tänkte att "äh, det kan ju va något kanske, jag mailar och kollar" och vips så ska jag på möte på tisdag! :)

Åh ja! jag känner mig.. glad ! mycket bra humör idag!

Ha en fortsatt skön fredag raringar!! det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

jaså har det kommit till dig nu, själv har jag inte fått någon fast jag fyllt! jaja det kommer väl vet en som fått nu fast hon fyller i oktober.

Ha en mysig kväll synd att du inte kunde komma imorgon=( men förstår

kram kram

2009-02-20 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0