Det är mycket nu!

God kväll!

Dålig uppdatering idag, jag vet! men har inte varit hemma nåt i princip! Fullt upp! Känner att stressen (snarare paniken!) är på intåg vad gäller vårt projektarbete...! Inser nu huuuur stort det är! Sjukt faktiskt! nu är det bara att lägga i en högre växel sista veckorna!! (Många växlar jag ska lägga i tydligen!)

Hann ialla fall en sväng till gymmet! Där blev det löpträning! Då det inte blir någon träning i helgen så måste jag ju uppnå mitt träningsmål innan torsdag! (Dvs 4 pass på 4 dar! 2 avklarade redan, så jag ser hoppfullt på framtiden!)

Nää.. usch, känner själv att detta inlägg kan ha varit det meningslösaste i bloggvärlden idag..
Ska sammanfatta en intervju, sen sova!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0