Det vankas roligheter!

God kväll!

Ska nu försöka fokusera på det roliga som väntar framöver! Närmast på tur står ju faktiskt middag och vinkväll hos älskade Natalie imorrn! Kommer bli en kväll med nästa alla eagle eyes! :) Ska bli så skönt att få umgås (har varit extremt tråkig sista tiden.. men det har haft sina anledningar..), mysa, skratta och bara vara! ÅH! äntligen!

Har nyss kommit hem från Linda.. hade planer på att plugga ekonomi (tenta onsdag), men kändes mycket roligare att gå till Linda och muntra upp henne, sjuklingen! (kan också vara så att jag behövde muntras upp! Två flugor i en smäll!)
Drack kaffe (såklart!), lagade god kyckling med massa vitlökssås.. å tro´t eller ej, men när jag nyss lämnade henne kände hon sig redan mycket bättre! :)

En annan rolig nyhet.. har ju inte vågat ställa mig på vågen sedan jag avlade mitt nyårslöfte, men när jag nu hittade en våg hemma hos Linda var jag ju tvungen att ställa mig på den.. guess what? -1,5 kg!! Och detta precis efter jag ätit en massa mat och druckit flera koppar kaffe!! WIIE! framsteg, är nu ännu mer peppad att fortsätta!! :)

Har också under kvällen fått fler relativt glädjande besked.. jag fortsätter hålla tummarna och önska...

Nu ska jag sussa, upp tidigt imorrn igen.

Godnatt!

Vad skulle jag ta mig till utan dig?
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0