Du vinner över mig?

God förmiddag!

Sov hutlöst länge idag!! inte bra.. vaknade 8.30, men tänkte att jag skulle ligga och dra mig en stund.. närmare bestämt TVÅ timmar, tydligen!

Nu har jag ätit frukost och ska ägna resten av dagen åt plugg! Har en hel del att göra...och när jag nu inte fick många knop gjorda igår, ja då får jag göra dubbelt så mycket idag!

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår då??
Hmm säger jag.. EMD var bra, men Molly liksom? Hon kom ju bara vidare för att hon är ung! Vi ska inte skicka långsamma, tråkiga ballader!! Tacka vet jag öststatslåten med Sofia, tur den blev internationella juryns val! Tror sån musik går hem i resten av Europa! (Iaf i baltländerna!) Ok, jag gillar också sån musik! :)

Nä, nu blir det plugg!!

Förresten.. SOL idag!! :)

Kommentarer
Postat av: cammi

tack för igår pussnosen.

2009-02-22 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0