?

Usch, känner mig så där deppig igen, som jag alltid gör när jag kommer tillbaka hit till Göteborg.. deppad över att vara tvungen att sova själv, äta frukost själv, umgås själv, göra allt själv, själv, själv!! Så himla mycket mysigare det är att bo och vara två!! Längtar tills det blir så igen..

Har fått en del plugg gjort nu på em.. killarna med ventilationen har varit här och stökat till = total waste att städa!!
Aja.. kör står på schemat ikväll.. känner inte för det.. vill gå en promenad och sen ligga på soffan och deppa! men är väl bäst att ta sig iväg.. kanske kan få mig på annat humör!?

har gått 4 promenader under helgen.. så här kommer lite bilder!









Kommentarer
Postat av: cammi

shit vad mkt snööö!!

2009-02-16 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0