God morgon!

Hej på er goingar!

Seg start här idag! klockan är snart nio och jag har inte tagit mig ut än..! ser kallt och dan´t ut, men får väl gå riktigt fort så jag blir varm! :)

Idag blir det plugg på fm, dags att ta tag i de intervjuer jag har att sammanfatta!! sedan blir det ju lunch (dagens höjdpunkt!) och sedan en promenad med linda! hade bokat in mig och anna på ett corebollpass ikväll, men våra kroppar säger NEJ och AJ, så det får bli promenad på dagens schema istället!

Ikväll blir det örnhäng också! myyysigt!!! träffade halva styrkan igår kväll, mycket trevligt! känns som jag inte umgåtts på länge.. fullt upp med plugg och sånt.. men nu är det mer häng som gäller!

Nää.. ut var det ja..! får bli en kortprommis!

Ha en skön torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0