Jag ger mig..

eller snarare, jag har gett mig för ett bra tag sen. Jag kan inte lära mer, jag kanske inte kan tillräckligt mycket för att klara tentan imorgon.. men vad ska jag göra? Jag har verkligen inte hunnit plugga så mycket som jag velat.. har haft kvantiativa tentan och projektarbetet som just nu tar all vaken tid.
usch vilken gnällis jag blev nu då! sorry för det!

Nu ska jag iaf gå och lägga mig, upp tidigt imorrn för att hinna gå en promenad innan jag ska åka och göra tenta..
wish me luck.

godnatt och sov sött!






"Gothenburg I came back to you
Now you be nice to me, then I'll be nice to you
Gothenburg I thank you
You gave me someone to love, and I really owe you"
Vilken låt?

Kommentarer
Postat av: mirja

Jag håller tummarna!

2009-02-11 @ 10:50:15
Postat av: cammi

Maia Hirasawa är det som sjunger.. (okej jag googlade det!!!!) men ändå, tog mig tiden! puss

2009-02-11 @ 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0