Jag har helt tappat det!

Hej på er goingar!

Sitter i soffan och kollar på that 70´s! Har varit och inhandlat lite förnödenheter inför helgen, såsom vin och godis! har också handlat på mig ett förråd av duschtvål, shampo, tandkräm och sånt! ÖB is tha shit!

Ska innan Linda kommer hinna städa och diska! ser ut som kriget här.. bäst att fixa till! Ska också försöka plugga lite.. Har eget arbete imorrn, ska skriva hemma, men eftersom jag har fejnbesök lär det inte bli mycket gjort! :) Och imorr´n blir det ännu mer fejnbesök här! Då kommer kära Ems!! Inte dumt, inte dumt alls!!

häpphäpp, dags att få ändan ur..!

KRAM!


Babe, skynda dig hit!!

Kommentarer
Postat av: majkk

oj oj oj, det är nog bestämt mitt gamla kök i bakgrunden jag ser! Fan va fett. När kommer ni till Jönköping då Malin? ;)

2009-03-02 @ 08:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0