jobbjobbjobb, någon?

Hej på er!
Sitter framför TV:n och halvkollar på House (repriser kl 15 varje em!) samtidigt som jag letar jobb! Har nu sökt lite allt möjligt.. allt från butiksbiträde till brevbärare! :) Brevbärare trodde jag aldrig jag skulle söka.. men va tusen, pengar + motion liksom! kan ju inte bli bättre! var väldigt seriöst, fick fylla i hur mycket man tränar och vad.. och även om man har/har haft skador.!
Håll tummarna nu att jag får ett jobb! villhavillha!

Ska snart åka och träna..! step blir det, men har så fruktansvärt ont i rumpa, baklår och armar, så får se hur det går! träningen igår var visst väldigt effektiv!

nää, ska byta om!
hade kanon!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0