Nå?

God kväll!

Ska strax krypa i säng, orkar verkligen inte plugga mer.. tror inte jag lär mig något nu iaf.. så lika bra att sluta här! Får gå upp tidigt imorrn och ta nya tag.

Ett dilemma: När Malin väl lyckats spara ut sitt hår (okej, det går på ett kick, men ändå) så innefinner sig alltid den här känslan.."nää.. vad trött jag är på mitt hår.. jag vill klippa mig.. det är så tråkigt med långt hår.." så, nu sitter jag här med klippningsplaner på g.. men! jag har ju alltid sagt att jag vill ha långt hår (ja okej, jag säger det varannan gång eftersom det alltid slutar med att jag klipper av mig håret när det blivit långt).. hur ska jag göra? ge mig råd!! om jag klipper mig så kommer det ju i princip ha blivit lång till sommar´n...


En sorlig upptäckt: Inser att jag kollat så mycket på alla mina scrubsboxar att jag kan varenda replik utantill.. känns jättetråkigt att jag inte har något "osett" avsnitt.. säsong 8 lägg på en rem!! detrta innebär, i och med att jag även sett alla vänneravsnitt en miljon ggr, inte längre har något nytt och spännande att titta på innan jag ska sova!


Så här långt har har jag ju nu..! sugen på att klippa typ page..?

Kvällens göra: Situps. all träning är bra träning.. och man får tydligen inga magmuskler av att bara köra konditionsträning och promenader (nähe). så det är bra att lägga sig på golvet.

sov sött raringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0