Nattinatti!

Hej på er!

Ska krypa ner med mina två täcken (kvar sen cammi sov här!) och slå på vänner!
Har tränat och ätit och såklart tittat på säsongsstarten av House! mycket spännande, som alltid när House är med i bilden! skulle jag bli sjuk får han gärna bli min doktor!

Känner verkligen att jag fått in rutin på mina sovtider! Ni minns kanske hur det såg ut för ett halvår sedan? Tog flera timmar för mig att sova, somnade ofta inte förrän efter 2 på natten..! nu har det vänt! skönt det när det är mycket som ska hinnas göras på dagarna!

Imorrn är det intervjudags (igen!) och sedan lite transkribering..! sen träning, step står på morgondagens schema! om jag kan ta mig upp på brädan vill säga.. börjar redan få fruktansvärt ont i baksida lår och rumpa sen boxen förut!

godnatt sötisar!!


Kommentarer
Postat av: cami

ha kvar täckena så kommer jag på nattbesök ngn gång igen sötnos! sov gott puss

2009-02-17 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0