No way?

God eftermiddag kära läsare!
Nyss kommit hem från möte med handledare.. var sjukt trött hela dagen, den blev inte riktigt som jag planerat den..

Dagens oväntade: Blev väckt imorse av Karin som stod på stationen i Falköping och väntade på ett tåg som inte kom. Det var bara för mig att slita mig ur sängens varma famn och ge mig iväg till Mölndal för att medverka i en intervju. Där försvann alltså hela förmiddagens plugg.. Men vad gör man inte för sin grupp!? :)

Nu har jag suttit och vila mig med en kopp kaffe i ca 30 minuter, men måste nu ta itu med ekonomin igen.. det känns inte alls sådär jättebra.. men vi får väl se..

Dagens glada: Kirrade VG på hemtentan! tack för det! :)

Ska också försöka hinna med att gå en promenad snart.. har störd ångest för jag inte satt min fot på gymmet på 4, snart 5 dagar!! men imorrn är det jag ska ska ta mig dig och då blir det hårdträning!!

Nää.. dags att räkna lite!

Kommentarer
Postat av: Camilla

det kommer gå jättebra imorgon! håller tummarna för dig hjärtat. puss

2009-02-10 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0