Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar...

Hallo!

haft en mycket skön eftermiddag i soffan! och ja, jag somnade och sov lite, hur skönt som helst!! Ska snart iväg till Mölndal för att göra intervju..! hoppas de är lite mer pratglada än de igår!

hittade, när jag letade efter min locktång, Lasses gamla skiva, Söndermarken! den var inte igår! Sitter och lyssnar på  den låten som heter just söndermarken.. lovely! Rubriken är en textrad från den låten..! :)

Skulle ju lägga in en bild, men min telefon är störd på nåt vis..

Cam: läste fel, finns inte aerobics ikväll! då blir det spinning! Och för att spä på din ångest, kanske lite löpning utöver det!? :) Tänk på att jag inte varit på gymmet på 5 dar!!

Ahh..  har för närvarande inget mer att tillägga tror jag.. jo, förutom att jag ska HEM i helgen!! har inte varit hemma på en månad, fattar ni!!!?

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

you're crazy girl, that's for sure.. har inte sovit någonting idag! och gick ju upp vid 5.50 (vill bara poängtera det igen!) och känner mig pigg och sjukt vad mkt man kan hinna med under en dag! kul för dig att du ska åka hem, tråkigt för mig. Gud tar och han ger! snart ska jag äta tacoos. hoppas att intervjun gick bra :P xoxo

2009-02-11 @ 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0