Slask och blöta strumpor.

Hej igen!

Nyss kommit in från en 90 minuter lång promenad med Linda och Louise! Behöver nu inte ha dåligt samvete för att jag struntar i träningen idag! Denna vecka har jag nästan hållt mitt träningsmål..! Många pass och många promenader! summar sumarum så är jag mycket nöjd med träningsveckan!

Skapligt nöjd med plugget också.. har fått massa gjort idag, det känns skönt!! har lite kvar att göra, men klockan är ju bara barnet än, så det hinner jag så småningom! :)

Är jätteblöt om mina fötter! tog inte dom bästa skorna till promenaden! Markytan är täckt med flera dm vatten överallt!! bort nu, fram med grönt gräs och blommor!

nää.. strax käk, ska göra några situps innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0