Surt..

Tjolahopp!

Hur surt känns inte det här då: Jag och Sara irrar omkring på Sahlgrenska för att hitta till IVA, vilket visar sig vara mycket svårare än den vägbeskrivning jag fått.. klockan tickar iväg och plötsligt är det bara några minuter kvart tills klockan är 15 och vårt möte ska börja.. desperat tar jag upp min telefon för att ringa Agneta, som jag då bokat mötet med..

Jag: Hej Agneta, det är Malin här..Vi irrar omkring här i hus B på plan 5 men hittar inte..
Agneta: Jasså, men vi är i hus C, så fortsätt framåt
Jag: Men vi har varit i hus C redan och där låg bara plastikkirurgin..
Agneta: Jasså vad konstigt.. men ni är i Mölndal?
Jag: Mölndal? Nej, vi är på Sahlgrenska...

Jahopp, så var det med det mötet. Känns såå surt när de avsatt 1 timme till vårt förfogande.. och vem vet när vi kan få till en ny intervju?! tiden rinner ju iväg.. konstigt iaf, för i mina papper stod Sahlgrenska, är helt säker på att hon sa det.. men, ska ringa imorrn och se om vi kan få ihop något igen.. HM.

Inte mycket att göra något åt, tyvärr..
Nu ska jag plugga en timme innan jag ska iväg igen.


Kommentarer
Postat av: annna (eklundnilsson)

Haha, förlåt, men det låter lite kul! Jag skulle kunna göra precis samma sak. :)

2009-02-09 @ 16:42:46
Postat av: mirja

Ahh! Jag gjorde detsamma när jag skulle till sahlgrenska och tog taxi dit från Hisingen. Blev skjutsad till Östra sahlgrenska för 700 kronor för att sedan få åka vidare på en ännu dyrare resa till city. Suck! :)

2009-02-09 @ 16:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0