Talande tystnad.

God morgon!

hoppas ni sovit gott! Jag har sovit sisådär.. vaknade av ett brak (?) vid 02.30 inatt.. kunde inte somna om igen så skulle sätta på TV:n.. då såg jag när jag tände lampan konstiga grejer i TV:n.. (hade ej hunnit sätta på den än).. såg min soffa, tavla och några fler saker spegla sig i den.. (inget konstigt med det).. men sen när jag tittade närmre så såg jag att på tavlan så "fladdrade" grejer.. och även på soffan.. var som svart rök som fladdrade.. fattade ingenting! tror ni jag kunde somna om igen!!?? (okej, det kunde jag, men jag var livrädd!).. vad var detta? jag tror ju inte på spöken och sånt.. ! eller om jag bara var typ halvsovande.. då kan man väl se konstiga saker?

Nåväl.. nu ska jag iväg till skolan för ett möte..(mycket möten är det!).. sedan hem för att plugga!

Måste kila!

KRAM!


Din tystnad säger mer än du tror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0