Tisdag den 3:e februari.

God dag vänner!

Trött var jag idag, så blev ingen promenad nu på morgonen.. har massa att styra med dessutom innan jag ska iväg och göra vår intervju! måse förbereda lite! Förhoppningsvis hinner jag träna ikväll af, så jag gjort något! Har ju försökt lägga upp ett träningsmål.. 4 pass och 5 promenader i veckan ska jag ha som mål.. vissa veckor kommer det säkert inte gå, men tänker att det är bra att ha detta att sikta på!

Längtar hem lite, efter Rickard och familj! är 1½ vecka kvar tills jag ska hem.. å då var det 4 veckor sen jag träffade Rickard! å ännu längre sen jag träffade familj och släkt! sakna!!

Näpp.. måste fixa lite grejer här!
Vi hörs senare!

Ha en bra dag!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en kommentar.

2009-02-03 @ 09:13:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0