Tisdag - kommsi kommsi sgslya!

God morgon!

Sitter och sippar på min goda smoothie, gjord på exotiska frukter! mycket gott!
Ska snart iväg till skolan för grupparbete..! min dag är fullspäckad idag, as ususal!

* 9-12 Grupparbete

* 12 - Lunch

* 14-15 - Intervju med geriatriken på Mölndal

* 18-19 - Abox

Utöver detta har jag 2 intervjuer att transkribera och en bok att sammanfatta.. mao, mycket att göra!!

Orkade inte ta mig ut på promenad imorse.. var stört trött, men ångrar nu att jag inte släpa mig ur sängen!! har alltså fortfarande 5 promenader kvar att gå denna vecka!

Vägde mig återigen när jag var hemma.. och ja, vågen visade -2 kg! Ska lägga in en högre växel nu och fixa de sista kilona, en månad kvar! (mindre tom!)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Annsanna

Vad duktig du är..) Hur många kilo ska du ner før att nå målet?

2009-02-17 @ 10:33:57
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0