Aj min kropp!!

God förmiddag!

Ligger helt utslagen i soffan, nyss varit ute på en 90-minuterspromenad med Linda! under denna långa walk bestämde sig min träningsvärk för att komma fram! Shit vad ont jag har nu sen gårdagens långa boxningspass! (även det 90 min!) Var en man som kom fram till mig efteråt och berömde mig för min styrka och min extraväxel som jag tydligen la i! :) Tror snarare att det handlar om envishet och tävlingsinstinkt än styrka! :) men ändå, glad blev jag!

Har nu käkat frukost och ska snart ge mig på lite plugg här! ska ju träffa vår handledare imorrn, ska ha fixat lite till dess!

Vi hörs under dagen såklart!!

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!

Boxen var alltså kul ska ge mig iväg på ett sådant pass nästa vecka hade jag tänkt ska bara få med mig Rikard=) Ska bli så kul att du kommer till mig på fredag ser framemot de! Hoppas plugget gått bra idag! Själv sitter jag och försöker fixa mitt CV. Hatar verkligen att skriva om mig själv men något ska jag väl få ihop.=) Hade kanoner puss och kram

2009-01-21 @ 19:08:53
Postat av: Malin

Finns ju massa bra att skriva om dej ju! Ge det till mig så kan jag skriva ! :) ska också knåpa ihop mitt CV i helgen, Söndag blir nog en bra dag till det!

Så kul att du skriver kommentarer! :)

LÄNGTAR till fredag!

2009-01-21 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0