Back in business!

God kväll vänner!

Nyss kommit hem från min vistelse i borran! har varit dundertrevligt! :) ätit god mat, umgåtts med massa trevlans folk osv..! slaggade 8 pers i emmas lilla etta ! kan ju inte bli annat än bra liksom! :)
Nu är då ems 23.. och jag ser med skräckfylld förväntan fram mot min 23-årsdag.. (alltid kul att få paket och äta tårta, inte lika kul att bli äldre!) Nåväl.. är ju 1½ månad kvar!


Morgondagen (och även kvällen?) är tänkt att ägnas åt plugg.. har ju den nedras statistiktentan att göra om-..snart dags, så  bäst att börja plugga nu om jag ska få G på den!
inte alls så sugen på att plugga dock...

Hopp.. nä, vi höres!

~ ~ ~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Farfi, bli frisk nu.. du måste!! klarar mig ju inte utan dig..
Tänker på dig och håller mina tummar hårt och önskar dig frisk..
min kära farfi! skräm mig inte så här!
<3

Kommentarer
Postat av: anna

näe, skal ikke glömma Götet. =) Vet inte vad som är problemet men önskar iallafall oxå din farfi god bedring.

2009-01-24 @ 21:14:36
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0