bli frisk då!

God morgon!

Min dåliga uppdatering beror på att jag legat  sjuk här i flera dar!! Imorse var första feberfria dagen (wiiie) men är fortfarande stört förkyld, hostig och sånt.. börjar fundera på om jag fått påssjuka? (ni vet som hypokondriker räcker det ju inte med en vanlig förkyldning/influensa.. måste alltid vara nåt värre, vi drabbas ju bara av svåra sjukdomar.,.!! :))

Nyårsafton tog jag mig ur sängen, åkte och firade nyår..! Käkade god tre-rätters-middag, skålade in det  nya året, intalade mig att jag var frisk, dansade..! Till slut blev det ohållbart och vi fick åka hem! Väl hemma visade febertermometern på 38,5, därav förklaringen till varför jag kände mig så kass.!

Nåväl, trevligt var det ändå..! Nu vill jag dock slita mig ur sängen å bli FRISK! orkar inte ligga här mer, 5 dagen liggande liksom..! jättefint väder ute å allt.. ! men men...

nu får ni allt önska mig krya på mig! Rickard fyller på söndag och jag har inte ens kunnat köpa en födelsedagspresent!! Hmm.. måste dessutom skriva färdigt min hemtenta idag.. YEAH.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0